zondag 16 maart 2008

EINDELIJK EINDELIJK

Nou het heeft even geduurt, maar nu hem ik dan toch eindelijk de foto's geplaatst.
Een jurk uit de knippie, de mix and match set met spijker/taartjesstof en de mix and match set aardbeienstof/polkadots.
Vooral deze laatste heeft een hoog FM gehalte :-)


Momenteel ben ik bezig met de zomerjas van Sanne.
Deze maak ik naar model 5004 van Roos in de roze stippenstof van vorig jaar zomer.

Verder ligt er nog geknipt klaar:
1) Sue en Blue blouse in een roze ruitje (komt denk ik een witte rok uit de bizz van vorig jaar onder)
2) Ballonsalopet uit de bizzkids in echte Hollandse stof
3) Een cirkelrok (roze/rode parachuttestof) en een blouse uit de bizz van roze bijpassende bloemenstof
4) De rok Thirza zit half in elkaar en doe ik elke keer een stukje van :-)

Sanne zit helemaal in de jurken en rokken fase, dus ik ga proberen haar blij te maken dit seizoen, alhoewel ik vind dat broeken ook in de garderobe horen....

Geen opmerkingen: