dinsdag 29 april 2008

Sue en blue bloesje



Kleine meisjes worden groot, dat bewijst dit blousje maar weer eens.
Sanne heeft volgens mij maatje 116 helemaal overgeslagen.

Ik merkte het al met de aardbeienset en nu weer.
Ze kan het blousje aan, maar het zal het einde van de zomer denk ik niet helemaal redden.
Grrr en dan heb ik nog 3 dingen geknipt liggen in die maat.
Ben aan het twijfelen of ik er uberhaupt aan zal beginnen in die maat nog....
Wel zonde van de lapjes, maar ook zonde van de tijd als ze het niet gaat passen.

Anyway...leuk bloesje, kraag 3 keer opnieuw gedaan (wilde een kantje tussenuit, maar dit kantje laat zich niet zo gemakkelijk om het hoekje verwerken, dus dan maar zonder :-))
Ga dit bloesje zeker nog een keer maken deze zomer, maar zal hem dan wel eerst een maatje groter tekenen.
Onder dit blousje komt nog een spijkerrokje.
Verder komen er denk ik nog wat borduurtjes op, maar ik wil Sanne even zelf laten kiezen welke dat moeten worden.

Geen opmerkingen: