dinsdag 10 juni 2008

Roxy-1 van tricot (grrrr)




En toch....en toch ben ik er niet tevreden mee.
Waarom??
Geen idee...denk omdat ik meer kunstgrepen heb moeten uithalen om hem "mooi" te krijgen dan ik ingeschat had (en dus de binnekant minder mooi is dan ik wil)

Tot de zoom ging het goed, zelfs het doorstikken van de naden wat ik toch het mooiste vind..............zoom uitgehaald, nog een keer gedaan...weer niet naar mijn zin.
Uiteindelijk een dubbele volant eraan gezet.
Ik vind het geheel, maar vooral de hals aan de wijde kant.
Eens kijken hoe ik dat bij de andere die bijna klaar is op ga lossen.

Sanne vind hem helemaal top dus laat het maar zo...


Mama moet toch eens een goed gesprek gaan voeren met de mega stapel tricot.
Kiezen of delen...of iets moois worden of als stof/poetsdoek eindigen :-)
Anyway....hier de foto's

1 opmerking:

Anni zei

Oh nee, als je tricot als stof/poets doek gaat gebruiken hou ik me aan bevolen :)
ik vind het er trouwens wel mooi uit zien, maar ja ik kijken niet naar de binnenkant (en de rest van de wereld ook niet ;)