woensdag 16 juli 2008

Een award in tweevoud!



Ook ik (mijn weblog) heb (heeft) een award gekregen, maar dan gelijk in tweevoud.... :-) De eerste kreeg ik van Jetje (Jeanette). Dit is wat Jeanette schreef:

De tweede is Inès/Sannemuis. Toen ik pas bij Sancho kwam, was zij een van mijn inspiratie-bronnen. Ik was nog geen mama maar wist wel dat als ik ooit een meisje zou krijgen ik mij door haar zou laten inspireren. Toeval wil dat ik in 2006 dus mama van een meisje werd en een paar maanden later deed Inès al haar kleine roos-patronen weg. Ik heb er toen een heleboel overgekocht! Thanx Inès!

En de tweede volgde slechts een paar uur later. Deze ontving ik van Lunaster (Ineke). Dit is wat Ineke schreef:

De laatste is voor Ines voor haar dochter Sanne maakt ze de meest prachtige creaties en het is leuk om naar te kijken en van te genieten.

Dank je wel dames, doet me erg goed te lezen dat ik jullie op eea manier heb kunnen inspireren.

Nu is het mijn beurt om 3 awards door te geven:

De eerste is voor: Mariëtte V.

Hier kan ik kort over zijn: geweldige creaties helemaal mijn smaak, maar ook die van mijn dochter. Zoet, roezels en als het maar draait! :-)

De tweede is voor: Esther1975

Haar blog vind ik altijd geweldig om te bekijken, leuke kleren en combinaties die inspireren. Daarnaast kun je bij Esther altijd terecht met vragen, hoe ze het doet...maar binnen no-time heb je je antwoord :-)

De derde is voor:Jana (Diana)

Ook hier geweldige een inspiratiebron...de veel nagemaakte Bengh look-a-like is hier een voorbeeld van. Daarnaast zijn de rest van de creaties helemaal mijn smaak.

Geen opmerkingen: