donderdag 23 oktober 2008

Dipje, druk, verkopen, schminken enz.


Al even niets meer geschreven of laten zien hier in mijn blog.

Ik zit in een mega naaidip, wel zin, geen zin, wel zin, geen tijd, wel tijd, geen zin enz enz.

Ik heb nog wel wat gemaakt en dat zal ik van de week ff plaatsen, maar tis niet zoveel.
Het meeste van de wintercollectie van Sanne is dan ook gekocht en dat is voor het eerst in 4 jaar :-)

Ik ben zelfs een deel van mijn stoffen aan het verkopen.
Ik krijg het zelf toch nooit allemaal op.
Ik heb er al verschillende een plezier mee gedaan, ook mede sancho-ers.

Daarnaast ben ik wel heel erg actief bezig met mijn nieuwe hobby: schminken en het zetten van tijdelijke tattoo's.

Na een basis cursus schminken ( 3 avonden) en 1 avond cursus glittertattoo's zetten (deze blijven een ruime week zitten) ben ik inmiddels begonnen aan een vervolg cursus schminken voor gevorderden.
Inmiddels heb ik alweer aardig wat schminkspullen bij elkaar gespaard en beginnen de kinderen en ouders hier in de buurt de weg naar mijn huisje (en schminkkoffer) te ontdekken.

Op het moment is het zelfs zo erg dat kindjes die komen spelen niet meer zonder geschminkt te zijn als mooie vlinder, tijger of prinses naar huis gaan.

Bijgevoegd 1 foto van de laatste les van de basiscursus.
Ik had een bloemenmeisje gemaakt, zoals je ziet had ik hier nog veel te leren wat betreft rechte lijntjes en schaduwen :-)

Geen opmerkingen: